Woman and the city

Ćwiczenia w domu – jak zgubić zbędne kilogramy?

14 września 2017

jak schudnąć po ciąży

Dzisiaj mam dla Ciebie porcję linków do treningów na YouTube, dzięki którym pozbędziesz się zbędnych kilogramów. Wszystkie sprawdziłam na własnej skórze własnym tłuszczu! Efekt? Znalazłam się po drugiej stronie mocy: w ciągu wakacji nie tylko zgubiłam 5 kilogramów, które zostały mi po ostatniej ciąży i wydawały się nie-do-ruszenia, ale jeszcze muszę bardzo się pilnować (czyli jeść więcej niż mój mąż ;)), żeby waga dalej nie leciała w dół. Jeśli więc marzysz o schudnięciu – nic prostszego, poćwicz po prostu to co ja!


1. Monika Kołakowska

Świetna energia! Nie ma tu co prawda jakichś okrzyków (szybciej! Mocniej! Daj z siebie wszystko!) ani motywacyjnych haseł rodem z Chodakowskiej, ale właśnie za tę normalność Monikę polubiłam :).

Starsze nagrania to po prostu jedna seria, którą wystarczy odtworzyć 2-3 razy, żeby po krótkim czasie zobaczyć efekty, czyli fajnie wyrzeźbione ciało. Nowsze filmiki to już całościowe treningi, które składają się z: rozgrzewki + trzech serii ćwiczeń wzmacniających konkretną partię ciała, co czujesz, bo mięśnie palą żywym ogniem! Ale nie jest tak źle: przerwa pojawia się akurat w momencie, w którym myślisz, że dalej nie ujedziesz. Kilka oddechów, łyk wody i jedziemy dalej ;).

Trudno mi podlinkować ulubiony program, bo wszystkie są absolutnie świetne! I te spalające 500 kcal w 30 minut, i te na brzuch, pośladki oraz treningi funkcjonalne na całe ciało. Na pewno znajdziesz coś dla siebie :).


2. Odchudzanie bez kitów

Uwielbiam zwłaszcza treningi z Mistrzyniami Świata w Fitness – Kasią Dziurską i Natalią Gacką. Jakoś tak czuję, że znalazłam się w odpowiednich rękach i dziewczyny naprawdę wiedzą, co robią. I co ja mam zrobić, żeby zobaczyć efekt WOW.

No jest wycisk, po prostu!

Do wyboru masz: tabaty (czyli krótkie, intensywne treningi – najskuteczniejsze jeśli chodzi o spalanie, które odbywa się jeszcze wiele godzin po treningu!), programy ABS na płaski brzuchtreningi na nogi i pośladkićwiczenia dla leniwych i dla kobiet w ciąży (choć tych dwóch ostatnich mogłoby być więcej).

Większość treningów trwa po 15-20 minut, więc lubię je łączyć, np. trening na brzuch z treningiem na nogi i pośladki.

3. CentrumSportowca.pl

Już same nazwy treningów mówią za siebie ;). Mamy tutaj: turbo spalanie, ekstremalne, intensywne oraz odchudzające treningi czy też trening rekruta.

Treningi są krótkie, ale intensywne, czyli akurat dla każdej mamy!

4. Gym Break

Na tym kanale znajdziesz kilka krótkich treningów na konkretną partię ciała oraz tzw. kompilacje czyli treningi całościowe, które trwają od 40 do 50 minut.

Koleś ćwiczy tutaj z kobietą i to jest chyba w tym wszystkim najfajniejsze, bo widzimy jaką drogę przeszła mama – dokładnie taka jak my! – która kiedyś była typowym kanapowcem, a teraz jest tak sprawna, jak jej trener! Skoro ona mogła, to przecież my też???

jak zgubić zbędne kilogramy

To co? Wciągasz getry i spróbujesz?


SPODOBAŁ CI SIĘ TEN WPIS? UWAŻASZ, ŻE JESZCZE KOMUŚ MOŻE SIĘ PRZYDAĆ? BĘDZIE MI BARDZO MIŁO, JEŚLI:

  • Magdalena Klimuntowska

    Dzięki za ten wpis! Trzeba zgubić trochu, ale mam rozejście mięśni prostych brzucha i najpierw czeka mnie wizyta u fizjo aby sobie nie pogorszyć sytuacji :(

  • Joanna Nowacka

    Polecam jeszcze Martę z CodziennieFit – ja z nią zgubiłam po-ciążowe kilogramy.. :-) i gratuluję efektów – sylwetka wygląda rewelacyjnie :-) a czy do treningów była włączona jakaś dieta czy 5 kg mniej tylko dzięki treningom ?

    • Nie, okazało się, że po prostu brakuje mi ruchu, żeby rozruszać metabolizm. Ja ogólnie nie jem dużo i raczej zdrowo, ale mimo to po dwóch porodach waga stała w miejscu przez rok i zaczynała spadać dopiero wtedy, kiedy włączyłam intensywniejsze ćwiczenia.

      • Joanna Nowacka

        Super :) jest efekt wow :)

    • Aga

      O super, niektore mi sie podobaja, dzialam zatem! Ja tez z czystym sercem polecam Marte, wg mnie jest bezkonkurencyjna! Poza jej treningami na YT jej strona to kopalnia wiedzy i przepisow. No i jest mega pozytywna dawka motywacyjna. Z nia zgubilam -8 kg i waze mniej niz po dwoch porodach.

  • Ela Wilusz

    Super wpisz :-) zabieram się za treningi :-) A tak z innej beczki! Piękna bluza sportowa? Można wiedzieć gdzie kupiona ? Proszę !

    • SuperDry – długo szukałam takiej bluzy, żeby się nie rozłaziła po praniu, była milutka, mięciutka, cieplutka i dobrze odszyta. No i znalazłam. Na pewno wrócę do sklepu po inny kolor (chociaż przy kasie trochę zabolało ;)).

  • Skąd masz taką świetną bluzę?:)

  • Katarzyna Roj

    Dzięki bardzo za ten wpis! Możesz jeszcze napisać coś o tym jak często ćwiczyłaś?

  • Katarzyna Dymek

    Dzięki… chyba mnie zmotywowałaś. Gdzieś tam z tyłu głowu słyszałam, że może bym poćwiczyła coś gdzieś, ale świadomie myślałam, że nie mam pojęcia co. Zostaje pytanie: kiedy? A Ty, kiedy ćwiczysz?

    • Jak jeszcze nie miałam dzieci to zawsze rano przed pracą.
      Jak miałam jedno dziecko to w trakcie jego drzemki.
      Teraz mam taki system, że rano odprowadzam synka do przedszkola i np. idę pobiegać, a mąż w tym czasie jest z córką. Wracam przed 9 i przejmuję Basię. Albo też w trakcie jej drzemki. Lub po 22 jak dzieci już śpią, ale najbardziej lubię rano, bo mam energię na cały dzień :)

      Tak naprawdę zawsze znajdzie się to 45 minut/godzinka wolnego (ok, czasami mam tyle pracy, że nie ma opcji, bo np. nagrywamy film od rana do wieczora przez dwa dni, no ale właśnie: dwa dni, a nie że codziennie jestem maksymalnie zarobiona). Pytanie tylko czy zależy ci na tym na tyle, żeby znaleźć ten czas kosztem np. wieczornego serialu? Godziny snu? Zakupów?