Mama w swojej torebce ma pół świata

Na pewno znacie z innych blogów wpisy typu: „What is in my bag?”. Ja znam, dlatego pomyślałam, że fajnie będzie sprawdzić, co w swojej torebce ma… Mama! Wiadomo, że pół świata, ale co dokładnie przydaje […]…
Read More

Każda z nas jest supermamą! Ale czasami warto sobie odpuścić

Jest takie przysłowie powtarzane przez złośliwców: „Gdzie diabeł nie może, tam babę pośle”. Ale w pełni się z nim zgadzam! Bo kobieta to taki robot wielozadaniowy: matka, żona i sprzątaczka. A do tego: kucharka, pielęgniarka, […]…
Read More

Co mnie wkurza w byciu w ciąży?

Ogólnie lubię być w ciąży. Przez większość czasu. Świadomość, że noszę pod sercem nowe życie jest naprawdę fajna! Ale już mnie znacie i wiecie, że czasami muszę sobie ponarzekać. No to dzisiaj znowu to zrobię, […]…
Read More

„Chcę dziewczynkę” to temat tabu?

– Nie wierzę! Naprawdę? Gratulacje!!! Ale super – ciotka jest zachwycona. Gdybyśmy grały właśnie w kreskówce, wokół jej głowy latałyby czerwone serduszka. Dużo serduszek.Dużo za dużo.– Dzięki, dzięki.– To co? Chłopiec czy dziewczynka? – klaszcze […]…
Read More

Kiedy jest najlepszy czas na dziecko?

Prawie codziennie spotykam je na placu zabaw. Trzy kobiety, które łączy tylko jedno – dziecko w podobnym wieku. Trzy różne historie… – Jak to: spóźnisz się? A co mnie obchodzą korki?! Mam kolokwium za godzinę! […]…
Read More

Czym się różni druga ciąża od pierwszej?

Druga ciąża od pierwszej nie różni się niczym, chociaż różni się wszystkim. Na przykład świruję tak jak wcześniej. Czyli na maksa. Nie ma zmiłuj dla mojego faceta, bo wystarczy, że spojrzy na mnie krzywo, kiedy […]…
Read More
Ilona Kostecka
FACEBOOK
INSTAGRAM
TWITTER
YOUTUBE
Follow
error: Content is protected !!